امروز : 9 فروردین 1403

منفردی:اولویت ما در برنامه ریزی کشاورزی و گردشگری است

فرماندار میاندورود بیان کرد:شهرستان میاندورود با 57هزار نفر جمعیت نیازمند یک بیمارستان یا درمانگاه تخصصی است.

کد خبر : 94594 31 خرداد 1399
پ

فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری میاندورود عنوان کرد:بنیاد مستضعفان ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع بسته بندی کشاورزی است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود به ریاست منفردی فرماندار میاندورود و حضور زارعی و بابایی نمایندگان محترم مجلس و حضور محمد نسب امام جمعه شهرستان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی و شوراها در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی بادله برگزار شد.


حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود در این جلسه با اشاره به اینکه برای برنامه ریزی درست نیازمند توسعه راههای مواصلاتی وجاده است ،عنوان کرد:مردم روستاهای بالادست میاندورود مطالبه به حق در ترمیم و آسفالت جاده دارند که نیازمند بودجه ملی است.
وی در ادامه از تفاهم با بسیج سازندگی استان جهت پروژه راه روستاهای بالادست خبر داد.

منفردی با تقدیر از نمایندگان سابق خصوصا دکتر دامادی در پیگیری جاده گهرباران، تصریح کرد:با تمام پیگیریهای انجام شده و تخصیص اعتبار برای جاده گهرباران و فعال بودن کارگاه، این اعتبار برای تعریض وایمنی کامل جاده گهرباران کافی نیست و همت و پیگیری مجدانه نمایندگان محترم را می طلبد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با برشمردن مازندران و میاندورود به عنوان قطب کشاورزی، خاطر نشان کرد: میاندورود نیازمند سرمایه گذاری گسترده در صنایع تبدیلی و بسته بندی می باشد .
وی در ادامه بیان کرد: شرکت زراعی دشت ناز متعلق به بنیاد مستضعفان پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی، بسته بندی و صادرات محصولات کشاورزی است. و میتواند تحولی بزرگ درصنعت کشاورزی میاندورود ایجاد کند.
منفردی با اشاره به سیل سال گذشته و خسارت وارده به زمینهای کشاورزی، بیان کرد:لایروبی رودخانه ها و انهار از ضروریات شهرستان است و مانع خسارت به زمینهای کشاورزی میشود.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح طرح هادی گفت: عمر طرح هادی در برخی از روستاها 18سال گذشت که نیاز به بازنگری دارد.

فرماندار میاندورود با اشاره به جمعیت ۵۷ هزار نفری میاندورود تاکید کرد:جای خالی یک بیمارستان یا حداقل درمانگاه تخصصی در شهرستان میاندورود کاملا مشهود است.
منفردی بیان کرد: برای احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در میاندورود پیگیری مجدانه خواهیم داشت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها