امروز : 10 فروردین 1403

رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان در حوزه مهارت آموزی در واقعیت کار و کارورزی

خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان در حوزه مهارت آموزی در واقعیت کار و کارورزی خبر داد.

کد خبر : 93573 28 خرداد 1399مناسب ها
پ

خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان در حوزه مهارت آموزی در واقعیت کار و کارورزی خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان در حوزه مهارت آموزی در واقعیت کار و کارورزی خبر داد. ‎

خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از رتبه اول شهرستان سوادکوه در استان در حوزه مهارت آموزی در واقعیت کار و کارورزی خبر داد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری بر اهمیت احصا واحدهای تملیکی هر بانک اشاره کرد و گفت: واحدهای تملیکی باید از حیطه تملیک بانک خارج و برای احیا به صاحب قبلی اهلیت دار یا افراد توانمند دارای اهلیت بازگشت داده شود که درسال 98، تعداد 60 واحد از تملیک بانک خارج و وارد چرخه تولید شد.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری طرح های نیمه تمام با 60درصد پیشرفت فیزیکی برای افتتاح و بهره برداری، به تعداد 22 طرح مهم و نیمه تمام استان با مبلغ 3 هزار میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: 9 نیروگاه مقیاس کوچک در استان وجود دارد که با تلاش می تواند به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه برخی کارخانه ها تنها با یک شیفت درحال کار هستند، تلاش برای افزایش شیفت این کارخانجات تا دو و سه شیفت را مصداق جهش تولید دانست.

خیریانپور با توجه به تنفس جنگل، فرایند خاص واردات چوب و نیاز کارخانجات سلولوزی، بر اهمیت زراعت چوب اشاره کرد و گفت: در استان اراضی شیب دار فراوانی وجود دارد و منابع طبیعی آن را احصا کرده و دهیاران پای کار بیایند.
وی همچنین زراعت چوب را در زمین های بایر دانشگاه ها، مدارس، شهرک های صنعتی و دیگر فضاها عاملی برای رفع نیاز چوب، درآمدزایی مردم و زیبایی استان و جلوگیری از تخریب جنگل عنوان کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها