En امروز : 7 اردیبهشت 1403

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در بیانیه ای مشترک تاکید کردند:

تحریم خادمان و فرزندان رشید ملت ایران از سوی استکبار جهانی، حرکت در مسیر درماندگی و زبونی است

کد خبر : 93095 10 خرداد 1399فرهنگی
پ

در پی تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ناجا از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، بیانیه مشترکی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران صادر شد. ‎

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان و مقامات ناجا از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، حرکت در مسیر درماندگی ها و زبونی های مکرر نظام سلطه در برابر شکوه، ایستادگی و اقتدار و عزت روزافزون نظام و ملت رشید ایران اسلامی است.  

استکبار جهانی که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با سیاست های خصمانه، توطئه ها و تحریم های یکجانبه و بدور از عُرف دیپلماتیک بر علیه نظام اقتصادی و فرزندان خادم و رشید ملت ایران سعی در به انزوا کشاندن کشور و القای فشار های سنگین و به زعم خود خُرد کننده به نظام را دارد، هر بار با صلابت و مقاومت ملت بزرگ ایران بیشتر به زبونی و درماندگی خود پی می برد و علیرغم تجربه های فراوان، در گودال سیاست های خصمانه خود بر علیه ملت رشید ایران دست و پا می زند و تحرکات خفت بار خویش را تکرار می کند.

وزیر مجاهد و انقلابی کشور که همواره برای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حفظ امنیت کشور، ایثارگرانه در میدان بوده اند و تلاش های خالصانه ایشان در بحران های سیل و کرونا بر کسی پوشیده نیست، بهمراه فرماندهی شجاع و فداکار انتظامی و همه حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی که با ایثار جان خویش برای پاسداری از حریم امن کشور مجاهدت می کنند، فرزندان سرزمینی هستند که در آن، حفظ و پاسداری از انقلاب و آرمان های نظام، اصل و اساس بینش و باور ملت آن است و تحریم های نظام درمانده و برزمین افتاده استکبار جهانی که در مدیریت کرونا برای ملت خویش فرومانده، نمی تواند کوچکترین خدشه ای به اعتبار فرزندان این سرزمین که شبانه روزی برای تدوام عزت و اقتدار ایران اسلامی تلاش می کنند، وارد کند.

ملت ایران و فرزندان انقلابی آن بویژه نیروهای نظامی و انتظامی کشور، باور و انگیزه ای والا دارند و هرگونه تحریم توخالی نظام سلطه - که در رفتار عادلانه با ملت خود درمانده است و رفتار شرم آور پلیس آن این روزها، خشم ملت امریکا را در پی داشته است - ، نمی تواند ذره ای از عظمت دلاورمردان این خاک و آب را خدشه دار کند و ملت ایران همواره قدردان جانفشانی ها و ایثارگری های فرزندان خود خواهد بود.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقامی که جان خویش را فدای امنیت و آرمان کشور و انقلاب اسلامی کردند، ضمن محکوم کردن حرکت خفت بار استکبار جهانی، حمایت و قدردانی خود را از وزیر محترم کشور، فرمانده شجاع نیروی انتظامی و همه جان برکفان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه نیروی رشید انتظامی اعلام می داریم. محمدباقر محمدی لایینی

نماینده ولی فقیه در استان در مازندران

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران 

اشتراک گذاری