امروز : 9 فروردین 1403

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در تنکابن

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در تنکابن

کد خبر : 93045 5 خرداد 1399اخبار تنکابن
پ

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با هدف اهدای بسته‌های غذایی و معیشتی به نیازمندان، امروز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین مصادف با آخرین روز ماه مبارک رمضان در شهرستان تنکابن برگزار شد. ‎

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در سومین رزمایش کمک مومنانه باحضور در سالن ورزشی سپاه ناحیه شهرستان تنکابن ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و بانیان این رویداد اظهار کرد:
برگزاری این رزمایش در روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، نشانگر این است که راه آزادگی و رهایی از ظلم ادامه داشته و شیوه حمایت از مظلومان و محرومان در ایران اسلامی تداوم دارد.
سید امیر حسینی جو خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات متعدد اقتصادی در جامعه، برگزاری چنین مراسمی شایسته تحسین و تقدیر بوده و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های شهرستانی نیز همراهی لازم را داشته باشند.
وی‌ نیت رزمایش مومنانه را در راستای اهداف بلند انقلاب دانست و تاکید کرد: رزمایش ۳ مرحله‌ای کمک مومنانه بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی سراسر وحدت است، همانطور که انقلاب و دفاع مقدس بدور از منیت‌ها و نشانگر وحدت آحاد جامعه بود.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با تاکید بر اینکه همه مسئولان در کلیه دستگاه های اجرایی و امنیتی و نظامی خدمتگزار مردم هستند ،افزود:تنها در نحوه خدمت رسانی وظایف متفاوتی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم به برکت نظام جمهوری اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت و گره گشایی از مردم قدم برداریم.

اشتراک گذاری
پیوند ها