امروز : 30 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام فرماندار بمناسبت روز قدس

کد خبر : 92974 2 خرداد 1399
پ

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس باصدور پیامی خواستارحضور پرشور مردم در شبکه های اجتماعی و حمایت معنوی از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس باصدور پیامی خواستارحضور پرشور مردم در شبکه های اجتماعی و حمایت معنوی از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین شد.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی ، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و مردم عدالتخواه جهان و رستاخیز استکبار ستیزی همیشگی مردم عدالتخواه و آزاد اندیش جهان با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

امام خمینی رحمه الله روز قدس را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان  از یک سو پیوند ناگسستنی فلسطین، بیت المقدس و قدس شریف را مورد تأکید قرار دهند و از سوی دیگر اندیشه و آرمان آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست ها را در میان مسلمین و همه آزادگان جهان احیاء  نمایند.

اینجانب از مردم فهیم شهرستان بابلسر دعوت می کنم  تا با حضور پر شورخود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نفرت و انزجار خود را از صهیونیست های غاصب و استکبار جهانی ابراز و حمایت خود را از مردم ستم دیده فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام نمایند.

اسماعیل حسن زاده

فرماندارشهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها