امروز : 10 فروردین 1403

پیام فرماندار قائم شهر به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

کد خبر : 92801 27 اردیبهشت 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر متن پیام یحیی یوسف پور به شرح ذیل است؛ ‎

پیام فرماندار قائم شهر به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر متن پیام یحیی یوسف پور به شرح ذیل است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده  به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.
امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و راهبردی یک سازمان نقشی قابل توجه و روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.
روابط عمومی های همواره با اطلاع رسانی خدمات انجام شده، ارتباط دو سویه و تعاملی با اصحاب رسانه، سنجش و جلب افکار عمومی، کسب تفاهم متقابل، قائل شدن جایگاهی ویژه برای مردم و خواسته ها و نظرهای آنان، مخاطب محوری و پاسخگویی، ترویج اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی جایگاه ویژه ای در سازمانها دارند.

بدینوسیله، اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان قائم شهر تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
 
 امید است، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است، روابط عمومی های شهرستان با به کارگیری ایده های خلاقانه، خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات دولت تدبیر و امید را به نحو شایسته اطلاع رسانی نمایند.

یحیی یوسف پور
فرماندار شهرستان قائم شهر

اشتراک گذاری
پیوند ها