امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد :

کرونا عرصه درآمدی اشخاص را نشانه گرفته است

کد خبر : 92796 26 اردیبهشت 1399
پ

شریعت فرماندار محمودآباد : شیوع کرونا ضمن تحمیل هزینه های سنگین در بخش درمان و سلامت آحاد جامعه متاسفانه عرصه درآمدی اشخاص را نشانه گرفته است. ‎

رزمایش سوم کمک مومنانه به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد و با حضور حجت السلام موسوی امام جمعه و حجت السلام موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود و علیرضا شریعت فرماندار و محمدی معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی و فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی و سایر مدیران شهرستان محمودآباد در مصلی شهر محمودآباد برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم گفت: در چنین فضایی دقیقاً حس و حال هشت سال دفاع مقدس در ذهن ها یادآوری می شود که این حس تعالی بخش است و برخود وظیفه میدانم از فرماندهی سپاه و خیرین شهرستان تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی گفت: در کنار همه ی این تلخ کامی ها و اتفاقات بد که ویروس کرونا به کشورمان و کلیه آحاد جامعه تحمیل کرد این دسته از حماسه سازی ها و همراهی های مردم جلوه های از امید و زیبایی های عاطفی و عرفانی را در جامعه طنین اندازی می نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد برگزاری سه مرحله رزمایش مومنانه از سوی سپاه و همراهی مردم و خیرین در تامین بیش از شش هزار بسته معیشتی را کاری جهادی و فراتر از حماسه خواند و تصریح کرد: متاسفانه کرونا عرصه درآمدی اشخاص را نشانه گرفته است و بخش گسترده ای از این افراد آسیب دیده جزء اقشاره نیازمند نبودند بلکه شرایط کرونا منابع درآمدی آن ها را تحت شعاع قرار داده است.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه ناحیه محمودآباد نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه حاضرین در شبهای قدر کفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) آغاز شده و هراز بسته معیشتی در این رزمایش بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه 2050 بسته معیشتی و در مرحله دوم رزمایش همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) 3235 بسته و در مرحله سوم مصادف با شهادت مظلومانه حضرت امیر المومنین ، مولای متقیان ، امام علی بن ابی طالب (ع) 1000 بسته معیشتی بین افراد نیازمند بصورت نامحسوس توزیع شد.

اشتراک گذاری