امروز : 1 اردیبهشت 1403

امام جمعه سرخ رود:

مدیران در مسیر اعتلای ایران اسلام گام بردارند.

کد خبر : 92760 25 اردیبهشت 1399
پ

حجت السلام موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود ظهر امروز طی سخنانی در جلسه شورای اداری محمودآباد گفت: اسلام فقط روزه و نماز نیست و در آیات قرآن آمده است خدمت به مردم به مانند حق الناس است. ‎

اولین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال جدید با حضور حجت السلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود و علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و دکتر اسماعیلی نماینده دوره دهم مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و مهندس فرزانه نماینده منتخب مردم شریف محمودآباد و نور در خانه ملت و معاونین سیاسی و امور عمرانی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ رود و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار شد.

سید محمود موسوی آملی با اشاره به تاکیدات آموزه های دینی ما در دین مبین اسلام نسبت به خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلاتشان گفت: مردم ولی نعمت و ستون فقرات هر جامعه ای بشمار میروند و مدیران باید به دنبال جلب رضایت خداوند متعال و مردم باشند.

وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: متاسفانه تمام مشکلات یک مقام مسئول در حوزه مالی است که خیلی ها گرفتار می شوند و مدیران باید هوشیار بوده و دچار هوای نفسانی نشوند چرا که موجب تضعیف وخیانت به نظام می شود و انتظار میرود مدیران در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

اشتراک گذاری