امروز : 10 فروردین 1403

منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت :

کد خبر : 92758 25 اردیبهشت 1399
پ

ولی الله فرزانه منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت ظهر امروز طی سخنانی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: نمایندگان مجلس حق نظارت بر همه ی امور کشور و حوزه انتخابیه خود دارند و انتظار میرود مدیران شکلی رفتار کنند که به یاران و علاقمندان نظام اضافه شود. ‎

نماینده مردم محمودآباد و نور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت ها و جذابیت های شهرستان محمودآباد برای سرمایه گذاری گفت: پیش از انقلاب محمودآباد اولین شهر بندری و خط ریل راه آهن باری استان به شمار میرفت ولی با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه جایگاه مطلوب خود را حفط کند و متاسفانه دچار حسادت سایر شهرها قرار گرفت.

فرزانه عدم شتاب توسعه در محمودآباد را حاصل فرصت سوزی و عدم تامین امنیت سرمایه گذاران دانست و افزود: سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری به محمودآباد می آیند ولی از امنیت سرمایه گذاری برخوردار نیستند و برخی مدیران در شهرستان سرمایه گذار را گاو شیرده تلقی میکنند و پاسور خوبی هستند و سرمایه گذار را به نفع شهرستان نه و بلکه به نفع برخی افراد پاس می دهند.

وی گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار سال ، تقویت اقتصاد خانوار مهم ترین مسئولیت مدیران خواهد بود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در خانه ملّت بهره مندی از مواهب الهی از جمله دریا و آب بندان ها و جنگل ها را یه فرصت دانست و افزود: باید برای هر یک از این فرصت ها چند کاربری اقتصادی و گردشگری و تولیدی تعریف شود تا هم شاهد تقویت اقتصاد مردم منطقه و هم کاهش نرخ بیکاری در شهرستان باشیم.

ایشان در خاتمه خطاب به همه مدیران حاضر در جلسه گفت: از کارمندی تا معاونت استانداری همه ی رده های اداری را طی کرده ام و همه ی ظرفیت ها و قابلیت های دستگاههای اجرایی را خوب می شناسم و مهم برای من خدمت و جلب رضایت مردم می باشد و ملاک سنجش و ارزیابی مدیران رضایتمندی مردم خواهد بود و تاکید میکنم مدیران برای اثبات خود تنها درصدد تلاش و خدمت به مردم باشند.

اشتراک گذاری