امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار ویژه تنکابن در نشست رؤسای بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری تأکید کرد:

مدیران بانک ها از اختیارات خود در جهت رفع مشکلات مردم به خوبی استفاده کنند

کد خبر : 92720 21 اردیبهشت 1399اخبار تنکابن
پ

نشست رؤسای بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری، به ریاست سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن و با حضور حجت الاسلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رؤسای شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و رؤسای بانک های شهرستان، روز یکشنبه مورخ 99/02/21، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . ‎

   نشست رؤسای بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری، به ریاست سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن و با حضور حجت الاسلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رؤسای شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و رؤسای بانک های شهرستان، روز یکشنبه مورخ 99/02/21، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

    حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن در این نشست گفت: این نشست ها با مدیران ارشد بانک‌ها، به منظور بررسی موارد و مسائل واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی، در کارگروه تخصصی بصورت فصلی و موضوعی، در قالب کارگروه تسهیل برگزار می شود.

   وی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، بر اساس نظارت و ارزیابی های مشترک با محوریت فرمانداری و همکاری شبکه بهداشت شهرستان، نیاز به توجه بیشتر در بانک‌ها دارد، افزود:

   شرایط شهرستان تنکابن از نظر شیوع ویروس کرونا زرد بوده و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ممکن است به سمت وضعیت قرمز برویم .

   فرماندار تنکابن اضافه کرد: با توجه به اینکه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، از مراکز پررفت و آمد هستند، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز بیش از پیش احساس می شود.

   وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان شهرستان تنکابن در مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارد، اظهار داشت: ایثار کادر درمان و کارکنان بیمارستانها و مراکز درمانی شایسته تقدیر است، به لطف پروردگار و با همّت و کمکهای خیّرین نیک اندیش جهت تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی تاکنون امورات مربوطه مدیریت شد .

   نماینده عالی دولت در تنکابن از مدیران بانک‌ها و مؤسسات مالی خواست تا در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا مشارکت فعال داشته باشند.

   فرماندار ویژه تنکابن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رعایت عدالت در سیستم بانکی در شرایط موجود بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: اقشار آسیب دیده و بخصوص زنان سرپرست خانوار، در مراجعاتشان به بانکها مورد توجه ویژه و در اولویت قرار بگیرند .

   وی با تأکید بر اینکه بانکداری نوین باید با نگاه توسعه محور اداره شود، خاطرنشان کرد: هرگونه درست عمل نکردن مسئولان در امور محوله شان سبب می‌شود تا آسیب های مردمی و اجتماعی افزایش یابد .

   حسینی جو همچنین از مدیران بانک‌ها خواست تا با توجه به شرایط موجود، از اختیارات خود در جهت رفع مشکلات مردم به خوبی استفاده کنند.

   این مسئول همچنین خواستار اجرای بخشنامه ابلاغی موضوعات اقتصادی، ارائه تسهیلات به اصناف و اقشار آسیب دیده از کرونا و همراهی و همکاری در جهت تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار شد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها