امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار ویژه تنکابن در دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه مطرح کرد :

اجرای سوّمین مرحله ی رزمایش در عید فطر، با حضور پر شور بسیج ادارات

کد خبر : 92664 19 اردیبهشت 1399اخبار تنکابن
پ

دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان تنکابن با حضور حجت الاسلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان، سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه و جمع پرشور جمعی از مسئولان شهرستان و نیروهای همیشه در صحنه سپاه و بسیج، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، روز جمعه مورخ 99/02/19، در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد . ‎

    دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان تنکابن با حضور حجت الاسلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان، سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه و جمع پرشور مسئولان شهرستان و نیروهای همیشه در صحنه سپاه و بسیج، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، روز جمعه مورخ 99/02/19، در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد .

   فرماندار ویژه تنکابن در دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه مطرح کرد: در مرحله دوم این رزمایش بر اساس فرمایش مقام معظّم رهبری، در مصلّی شهید بهشتی تنکابن گرد هم آمدیم تا بتوانیم در اجرای این اقدام خیر در سطح شهرستان تنکابن قدم مؤثری برداریم .

   وی افزود: این رزمایش که در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در سراسر کشور اتفاق افتاد مرحله اول آن اجرا شد و مرحله دوّم هم با همکاری و زحمات امام جمعه شهرستان، ستاد نماز جمعه، فرمانده سپاه و بسیجیان، دستگاه های اجرایی و خیّرین نیک اندیش در سطح شهرستان تنکابن در حال انجام است .

   فرماندار تنکابن اعلام کرد: مرحله سوّم این رزمایش، همزمان با عید سعید فطر، در شهرستان تنکابن برگزار می شود .

   حسینی جو در ادامه گفت: این رزمایش در حقیقت حاصل همراهی، همکاری و تلاش مؤمنانه همه کسانی است که در شرایط شیوع ویروس کرونا، در کشور جاری است و این اقدام خدا پسندانه برای یاری رسانی مستمر به محرومین و اقشار آسیب دیده از کرونا، جای قدردانی دارد .

  نماینده عالی دولت در شهرستان تنکابن؛ ضمن اشاره به نقش محوری بسیجیان همیشه در صحنه در این رزمایش تصریح کرد: جا دارد از این فرهنگ، تلاش، و صمیمیتی که در خانواده بزرگ شهرستان تنکابن وجود دارد تقدیر و تشکر داشته باشم .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها