امروز : 1 اردیبهشت 1403

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرمازندران خبر داد :

فعالیت 7 مرکز DICکاهش آسیب اعتیاد در مازندران

کد خبر : 92611 18 اردیبهشت 1399
پ

احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بازدید از مرکز کاهش آسیب اعتیاد DIC پرستو شهرستان ساری از فعالیت 7 مرکز کاهش آسیب اعتیاد در 6 شهر مازندران خبر داد. ‎


به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، مظفری با اشاره به ضرورت فعالیت این مراکز گفت: اقدامات این مراکز در روند درمان معتادان و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثر بخش است.
مظفری تأکید نمود: مراکز گذری کاهش آسیب یا DICبا ارائه آموزش های لازم تهیه و توزیع بسته های بهداشتی،اهداء پوشاک و تحویل غذای گرم، ویزیت رایگان پزشک کمک بزرگی به کاهس آسیب نموده و خطر ابتلا به بیماری های ایدز، هپاتیت را کاهش می دهند.
وی یکی از خدمات مهم این مراکز را اعزام تیم های امداد رسان یا سیار و مشاوره به معتادان تزریقی اعلام کرد و گفت:خدمات این مراکز به افراد کارتن خواب و گرفتار بیماری اعتیاد باید توسعه یابد و دانشگاههای علوم پزشکی و بهزیستی نظارت بیشتری بر فعالیت این مراکز داشته باشند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از فعالیت 8 تیم سیار و 2 مرکز شلتر و گرم خانه در این زمینه خبر داد و ابراز امیدواری نمود با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شاهد کاهش اسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.
مظفری در پایان ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در مرکز پرستو از دست اندر کاران این مرکز تقدیر نمود و گفت: تلاش در راه کاهش آسیب های اجتماعی جهادی بزرگ و خدمتی ارزشمند به جامعه است. 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید