امروز : 13 اردیبهشت 1403

مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران

آسیب مواد مخدر به سرمایه های انسانی و اجتماعی غیر قابل جبران است.

کد خبر : 92608 18 اردیبهشت 1399
پ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد اجتماعی شدن و همگانی شدن مبارزه با مواد مخدر را یک ضرورت و اصل مهم برای موفقیت در این حوزه خواند. ‎


به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان احمد مظفری با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید گفت: در سال جهش تولید با اقدامات راهبردی و موثر باید شاهد یک جهش جدی در زمینه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری در استان باشیم.
مظفری خواستار تدوین برنامه های نوآورانه و خلاقانه و بهره گیری بیشتر از فضای مجازی و رسانه ها و نیاز سنجی برای اجرای برنامه های پیشگیرانه در استان شد و تصریح کرد:مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیازمند یک حرکت جهادی است و انتظار می رود همه دستگاهها با تمام ظرفیت با اجرای مستمر برنامه های پیشگیری زمینه ارتقا سلامت اجتماعی و امنیت روانی جامعه را فراهم کنند.
مظفری با اشاره به نقش مهم کمیته فرهنگی و پیشگیری گفت اولویت ها و سیاستهای مهم ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و استان بر پایه فعالیتهای این کمیته پایه ریزی شده است.
وی تصریح نمود طرح یاری گران زندگی در چهار حوزه آموزشی، خانواده کاری، عمومی در زمینه های پیشگیری،درمان و صیانت و حمایت می تواند کمک بزرگی به کاهش آسیب های اجتماعی نماید.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به برنامه کاهش 25 درصدی نرخ شیوع مواد مخدر و بروز اعتیاد تا پایان برنامه ششم توسعه گفت:تحقق این برنامه کمی به فرصت سازی جدید و مشارکت و عزم همگانی نیازمند است و حضور سازمان های مردم نهاد می تواند به عنوان یک سرمایه اجتماعی یاریگر ارزشمندی برای تحقق برنامه های مبارزه با مواد مخدر باشد.
وی در پایان از دستگاههای عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری استان به دلیل اجرای برنامه های مناسب فرهنگی و پیشگیری در سال 1398 تقدیر و تشکر نمود. 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید