امروز : 10 فروردین 1403

نشست صمیمی فرماندارقائمشهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارطه در روز ملی شورا

کد خبر : 92355 9 اردیبهشت 1399اخبار فرمانداری
پ

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت (روز شورا) از تعامل و همفکری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای قائم شهر و ارطه و همچنین شوراهای اسلامی شهرستان ‎

نشست صمیمی فرماندارقائمشهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارطه در روز ملی شورا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت (روز شورا) از تعامل و همفکری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای قائم شهر و ارطه و همچنین شوراهای اسلامی شهرستان و بخش مرکزی با فرمانداری قائم شهر و دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت پیشبرد اهداف و خدمات دهی مطلوب به شهروندان تقدیر کرد.
وی بیان داشت: نهم اردیبهشت، با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز شوراها نامگذاری گردید تا زمینه تاثیرگذاری مردم در تعیین سرنوشت جامعه فراهم شود.
فرماندار قائم شهر شوراهای اسلامی را نماد مشارکت مردم در پیشبرد برنامه های جامعه دانست و گفت:  شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.
وی شوراها را نماد مردم سالارى دینى، یادگار ممتاز جامعه مدنى، احترام به همه سلایق در اداره امور کشور، بهره گیرى از خرد جمعى و توزیع قدرت در میان مردم دانست و خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع از آغاز شکل گیرى تاکنون کارنامه مثبتى داشته اند.

یوسف پور در بخش دیگری از سخنانش به پتانسیل های گردشگری ارطه اشاره کرد و گفت: وقتی ارطه را با پیشوند باغشهر می نامیم باید زمینه های توسعه و گردشگری شهر را در همین راستا فراهم کنیم.
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه همه ی مسئولین باید به دنبال کارهای ماندگار و به یادگار گذاشتن آثار با ارزش در دوران مسئولیت خود باشند، تاکید کرد: گذشته تاریخی ارطه هویت مردم این شهر است و باید در مسیر توسعه به آن توجه کرد.
یوسف پور با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی ارطه برای اهمیت به مباحث زیرساختی و ساخت کانالهای جمع آوری آبهای سطحی خواستار توزیع عادلانه امکانات در شهر ارطه شد.
فرماندار قائم شهر در ادامه با بیان اینکه شهر ارطه در صورت اداره برنامه محور مى تواند به شهرى ممتاز بدل شود، خواستار توجه به گردشگرى با رویکرد بوم گردى، برنامه ریزى براى ایجاد بام شهر، ساماندهى آب بندانها، معرفى و صیانت از هویت، تاریخ شهر، تپه هاى تاریخى، امامزاده ها و پیر تکیه ها، تصویب شیوه اى نوین در نما و منظر شهرى، ایجاد زیرساختهاى شهرى اصولى و مردم محور شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشتر نیز به همین مناسبت، دیداری با اعضای شورای اسلامی قائم شهر داشتند.

اشتراک گذاری
پیوند ها