امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت روز شورا

فرماندار میاندورود طی پیامی روز شورا را تیریک گفت

کد خبر : 92346 9 اردیبهشت 1399
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود طی پیامی 9 اردیبهشت روز ملی شورا را به اعضای شورای شهر سورک و شوراهای روستاهای تابعه میاندورود تبریک گفت ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود، حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود طی پیامی ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها را تبریک گفت.
متن پیام بشرح ذیل است:
(( و امرهم شورای بینهم ))
شوراهای اسلامی شهر و روستا بعنوان نماد مردم سالاری دینی و حلقه واسط میان مردم وحاکمیت ، برگرفته از آیات و روایات و در اصول قانون اساسی تجلی یافته و با پا گذاشتن در پنجمین دوره خود منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.
سپردن امور مردم به خود مردم در جهت تشخیص و تدبیر نیازمندی های هرروستا ، شهر ، بخش ، شهرستان ، استان و سطوح ملی از دستاوردهای این نهاد مردمی و مدنی است که توفیق خدمات صادقانه وبی منت را به جامعه شورایی عطا نموده است.
لذا ضروری است شورا های اسلامی با اتکا به قانون و استفاده از خرد جمعی و با همراهی و همدلی خود را وقف خدمت به مردم نموده وقدردان اعتماد عمومی مردم باشند و از مشارکت همگان در پیشبرد سیاستهای دولت جهت رفاه مردم استقبال نمایند.
اینجانب ضمن تبریک این روز به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه شهرستان میاندورود و تقدیر و تشکر از خدمات آن ها، خدمت رسانی وسیع، اهتمام در انجام امور و تلاش در راستای حل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت روز افزون ایران عزیز را در سالی که از طرف مقام معظم رهبری بعنوان جهش تولید نامگذاری گردیده است را از خداوند متعال خواستارم.
حسین منفردی
فرماندار شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها