امروز : 10 فروردین 1403

#مجلس_یازدهم

فرماندار شهرستان نور: شورای محترم نگهبان موجبات زلالی و شفافیت بیشتر انتخابات در نور و محمودآباد را فراهم کرد

کد خبر : 92208 3 اردیبهشت 1399
پ

آئین اعطای اعتبارنامه مهندس ولی اله فرزانه نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،اعضای شورای تامین، اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور،دکتر علی شادمان رئیس مرکز حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در این مراسم ضمن تبریک به منتخب مردم گفت:از تلاش همه عوامل برگزاری انتخابات و همچنین حضور مردم پای صندوق های رای سپاسگزارم.انتخاباتی سالم و قانونی را که برخاسته از اراده و عزم مردم بوده را شاهد بودیم.از شورای محترم نگهبان که در سه مرحله با اعزام نمایندگان خود موجبات زلالی و شفافیت انتخاب شدند و صحت انتخابات را تایید نمودند صمیمانه سپاسگزارم.

فرماندار نور در ادامه گفت:از این به بعد مهندس فرزانه نماینده همه مردم دو شهرستان با سلایق و عقاید متفاوت خواهد بود و انشاالله همه ما تلاش کنیم تا با توسعه همه جانبه در حوزه های عمرانی و آبادانی شهرستان، موفقیت های شهرستان مضاعف شود.امروز وظیفه ما خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی مردم نسبت به نظام اسلامی است.از آقای دکتر اسماعیلی که در طی این مدت خدمات ارزشمندی را ارئه نمودند صمیمانه سپاسگزارم و برای آقای مهندس فرزانه با داشتن ظرفیت های مناسب علمی، اجرایی و ... آرزوی موفقیت مضاعف دارم.

مهندس فرزانه نیز در این مراسم گفت:از زحمات همه عزیزان که موجبات انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم.انشالله بتوانیم برای مردم و نظام مفید باشیم.مردم داری دکتر اسماعیلی نماینده محترم مردم نور و محمودآباد زبانزد است، از تلاشها و زحمات ایشان سپاسگزارم، امروز وظیفه ما هم این است به گونه ای با مردم برخورد کنیم که به یاران نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شود.

اشتراک گذاری
پیوند ها