امروز : 9 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت روز تشکیل سپاه پاسداران،انقلاب فرهنگی و روز زمین پاک

منفردی طی پیامی روز تشکیل سپاه ،انقلاب فرهنگی و زمین پاک را گرامی داشت

کد خبر : 92182 3 اردیبهشت 1399
پ

حسین منفردی طی پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران،انقلاب فرهنگی و سوم اردیبهشت روز جهانی زمین پاک را تبریک گفت: ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود حسین منفردی  فرماندار میاندورود ،طی پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران،انقلاب فرهنگی و سوم اردیبهشت روز جهانی زمین پاک را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون بود که البته تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای مسلح و آموزش نظامی، از دیگر اهداف تشکیل این نهاد شمرده می شود.

اما دوم اردیبهشت 1359 هم یادآور خروش دانشجویان مسلمان و انقلابی برای پالایش مراکز علمی و دانشگاهی کشور از ضد انقلاب است. انقلاب فرهنگی در حالی با هدف حراست از 8مرزهای فکری و عقیدتی کشور و نظام انقلابی رخ داد که دانشگاه ها به مراکز تجمع و توطئه ریزی گروهک های معاند تبدیل شده بود و عوامل وابسته به بیگانگان در دانشگاه از هر فرصتی برای تشکیک در اهداف، آرمان ها و ساختار نظام نوپای اسلامی بهره می گرفتند.
بدون تردید تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در راستای سیاستگذاری و پاسداشت ارزشهای ناب این مرز و بوم همت گماشته و کلیدی برای تضمین استقلال فرهنگی و جلوگیری از استیلای فرهنگی دشمنان است.
خداوند رحمان ، زمین را به‌عنوان ودیعه و میراث مشترک در اختیار بشریت قرار داده است تا با استقرار بر روی آن، بتواند از مواهب طبیعی و سرشار آن بهره جسته و با رسیدن به آرامش، ثبات و امنیت در زندگی صلح‌آمیز با طبیعت و محیط زیست خود به سر برد لیکن ناآگاهی و غفلت بزرگ‌ترین مانع بر سر راه بهره‌مندی صحیح از منابع طبیعی موجود در این کره خاکی شده و عده‌ای از انسان‌ها با ناسپاسی و جسارت، زمین را زباله‌دان فرض کرده و با ناآگاهی محیط زیست خود را آلوده می‌نمایند.
در پایان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انقلاب فرهنگی روز زمین پاک ، آرزومندم همه مسئولین و شهروندان عزیز کهن دیار مازندران در کمال سلامت و سعادت با عزمی راسخ، همتی والا از هیچ کوششی برای تقویت فرهنگ حفط محیط زیست و پاسداشت و حفاظت از زمین به عنوان تنها مامن و مهد آرامش برای انسان دریغ نورزند و درپاک نگه داشتن میهن و آبادانی هرچه بهتر وبیشتر آن تلاش بیشتری نمایند

اشتراک گذاری
پیوند ها