امروز : 9 فروردین 1403

مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

پاکسازی مناطق آلوده ضامن سلامت اجتماعی است

کد خبر : 92171 2 اردیبهشت 1399
پ

دبیر شورای هماهنگی مباره با مواد مخدر مازندران، پاکسازی مناطق آلوده را ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی دانست و خواستار تلاش جهادی در این زمینه شد. ‎

 

احمد مظفری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد پاکسازی مناطق آلوده را ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی دانست و گفت شهرستان آمل در پاکسازی و کنترل مناطق آلوده و آسیب پذیر خوب عمل کرده است.

وی در ادامه از دستگاه‌های عمل کننده درمناطق آسیب پذیر امت آباد و رضوان ۳۸ آمل تقدیر و تشکر کرد و گفت: بعضی از دستگاه‌های اجرایی و متولی به تعهدات و وظایف خود در این دو منطقه عمل نکردند که انتظار می‌رود با زمان بندی و برنامه ریزی اقدام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به شهادت بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از سربازان و پاسداران عزیز در راه مبارزه با مواد مخدر و سلامت و امنیت جامعه گفت: برای مبارزه با این مواد افیونی و آسیب زا همه باید عزمشان را جزم کنند و تلاش جهادی کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعتیاد و سو مصرف مواد مخدر اولویت اول در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است تأکید کرد در شهرستان آمل هم در حوزه افراد خیر و نیک اندیش و هم در حوزه سمن‌ها و تشکل‌های مردمی ظرفیت‌های گسترده‌ای وجود دارد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته‌ها با برنامه ریزی و پیگیری می‌تواند از این ظرفیت‌ها برای مقابله با مواد مخدر استفاده بیشتری کنند.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید