امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار میاندورود به مناسبت هفته سلامت

فرماندار میاندورود طی پیامی هفته سلامت را به مدافعان سلامت تبریک گفت

کد خبر : 92169 2 اردیبهشت 1399
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود طی پیامی هفته سلامت را به مدافعان سلامت تبریک گفت و بهترین قدر دانی از آنها را رعایت توصیه های پزشکی در این ایام عنوان کرد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود، حسین منفردی فرماندار میاندورود طی پیامی هفته سلامت را به همه تلاشگران حوزه سلامت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

امسال، هفته سلامت در حالی آغاز می‌گردد که جامعه جهانی در مواجهه با یکی از سخت‌ترین چالش‌های قرن اخیر بانام بیماری کرونا قرار دارد. شعار هفته سلامت با عنوان «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» یادآور آیه شریف ۳۲ سوره مبارک مائده «و هر کس نفسی را حیات بخشد، همانند آن است که همه مردم راحیات بخشیده است» بوده است.

انتخاب این شعار، نمایانگر قدردانی جامعه از کوشش‌های فداکارانه مدافعان سلامت است. افرادی که هم در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیماری و هم درصحنه پرستاری و درمان بیماران، ایثار و مجاهدت می‌نمایند. البته، بهترین راه قدر دانی از زحمات جامعه سلامت که قطعا بیشتر از هر چیزی خوشحالشان میکند ،همراهی و همدلی در شکست ویروس کرونا و رعایت کردن دستور العملها و توصیه های پزشکی است تا با ریشه کن کردن این ویروس، دوباره جامعه ای سلامت داشته باشیم.
اینجانب ضمن خداقوت به جامعه پزشکی مازندران خصوصا کارکنان مرکز بهداشت و پزشکان و بهورزان شهرستان میاندورود، این هفته را به آنها تبریک عرض میکنم و تداوم سلامتی و توفیق خدمت رسانی را از خداوند متعال برایشان خواستارم.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها