امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان

کد خبر : 91939 20 فروردین 1399
پ

فرماندار شهرستان نور در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نور در پیامی، فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) را که به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان نور تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

               بسمه تعالی
قیام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور اراده حق تعالی است

نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) امید مستضعفان جهان و نوید بخش طلوعی از جنس عدل و عدالت و فرصتی مغتنم برای تبیین پیام و فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه به ویژه برای نسل جوان است.

عید میلاد یوسف زهرا (س) و آخرین هدایتگر بشر برای تعالی و تکامل انسان، احقاق حق و محو باطل است و چه زیبا و ستودنی است روز میلاد آن عزیز فاطمه (س) که مدال افتخار سربازی اش بر مولود مبارک انقلاب -خدمتگزاران بی نشان امنیت در وزارت اطلاعات-  نشسته است.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، هموطنان عزیز، مردم شریف شهرستان نور، سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش، عنایت و تمسک به وجود نازنینش برای ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام)مسئلت می نمایم. اللهم عجل لولیک الفرج.

علی شادمان
فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها