امروز : 6 اردیبهشت 1403

قدردانی فرماندار شهرستان نور از همراهی و همکاری مردم با فرهنگ نور در روز طبیعت

کد خبر : 91755 14 فروردین 1399
پ

دکتر علی شادمان، نماینده عالی دولت در شهرستان نور با صدور پیامی؛از همکاری و همراهی مردم شریف شهرستان نور برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه مجریان طرح قدردانی نمود. ‎

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و آگاه شهرستان نور سپاس و درود بیکران تقدیم شما باد که در آیین ایرانی سیزده بدر، با همدلی و همبستگی اجتماعی بی نظیر دل ها، ذهن ها و اراده ها را به هم نزدیک کرده در خانه ماندید تا گام بلندی برای قطع زنجیره انتقال کرونا باهم برداریم.تداوم این همراهی در روزهای آینده در کنار تلاش کادر بهداشت و درمان، نوید خبرهایی خوب از کنترل و مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

خوشبختانه مردم فهیم و مسئولیت پذیر شهرستان در طی این مدت سپری شده از اجرای طرح، به ویژه در روز ۱۳ فروردین خوش درخشیدند و با اهتمام جدی به هشدار های داده شده در خصوص ضرورت پرهیز از انجام سفرها و ترددهای غیر ضرور به ویژه توصیه مهم ماندن در خانه، زمینه موفقیت و اثربخشی طرح و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری را فراهم کردند.

شایسته است از همت بلند و ستودنی و همراهی و همکاری ارزنده و تأثیرگذار اصناف و بازاریان شریف و تک تک همشهریان ارجمند به عنوان رکن اصلی در کمک به اجرای مناسب و موثراین طرح قدردانی کنم.

همچنین از تلاش و زحمات دست اندکاران ادارات به ویژه از اقدامات شایسته و ارزنده کادر بهداشت و درمان، دادگستری، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی،سپاه و نیروهای بسیج و کلیه اعضای شورای تامین شهرستان، هلال احمر، صنعت، معدن و تجارت، شهرداری ها و دهیاریها، فرهنگ و ارشاد، اهالی اصحاب رسانه و خبرنگاران و به ویژه از زحمات شبانه روزی در چند روز گذشته قدردانی و تشکر کنم.
امیدواریم در پرتو تداوم این همکاری ها و همراهی های راهگشا، بزودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازگشت آرامش، نشاط و سلامتی به میهن عزیز اسلامی باشیم.

علی شادمان
فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها