امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار ویژه تنکابن :

با تداوم همدلی و همراهی مردم ویروس کرونا را شکست می دهیم

کد خبر : 91746 13 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن ظهر امروز چهارشنبه ١٣ فروردین، با همراهی عسگرپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، همزمان با روز طبیعت از بیمارستان شهید رجایی تنکابن بازدید و از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان صمیمانه قدردانی کرد . ‎

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن ظهر امروز چهارشنبه ١٣ فروردین، با همراهی عسگرپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، همزمان با روز طبیعت از بیمارستان شهید رجایی تنکابن بازدید و از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان صمیمانه قدردانی کرد .

 در حاشیه این بازدید، سیّد امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن در نشستی که با حضور امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان برگزار شد، ضمن قدردانی مجدد از زحمات کادر بهداشت و درمان و عوامل دست اندرکار در این بیمارستان، از همراهی تمام خانواده هایی که به پویش" در خانه می مانیم " پیوستند، سپاسگزاری کرد.
 وی ضمن تشکر از راهنمایی های مدبرانه امام جمعه تنکابن در پیشبرد امور شهرستان، افزود: با وجود سختی های ناشی از شیوع بیماری کرونا، همدلی و همراهی خوبی هم از سوی مسئولان و هم از سوی مردم در تنکابن برقرار شده است.
 حسینی جو اضافه کرد: خوشبختانه با همراهی مردم و جدی گرفتن قرنطینه ی خانگی، شیوع ویروس کرونا روند کاهشی یافته و امید می رود با تداوم این همکاری بتوانیم این ویروس را شکست دهیم .

 در این نشست امام جمعه شهرستان، بر رعایت اصول شرعی و حفظ حرمت فوت شدگان بیماری کرونا، همراه با رعایت دستور العمل وزارت بهداشت و با رعایت دقیق نکات بهداشتی تأکید و چالش های مربوطه را بررسی و راهکارهایی را ابلاغ کرد .

اشتراک گذاری
پیوند ها