امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار ویژه تنکابن روز طبیعت را تبریک گفت

دعوت از مردم به ماندن در خانه در روز طبیعت

کد خبر : 91743 11 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

سّید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، با صدور پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت، از عموم شهروندان خواست تا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، روز سیزده بدر را در خانه بمانند. ‎

سّید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، با صدور پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت، از عموم شهروندان خواست تا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، روز سیزده بدر را در خانه بمانند.

متن پیام بشرح ذیل است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 روز طبیعت دیگری در راه است و مردم تفرج در این روز را نماد مهرورزی، دوستی، پالایش روح و روان از کدورت ها و اختلافات و پیامش را پیام مهر و آشتی می دانند و در این روز، روح انسان با عنایت پروردگار به طراوت و طبیعت، متجلی و شکوفا می شود .

 اما همانطوریکه نوروز امسال را متفاوت برگزار کردیم، باید بدانیم که بزرگترین مهر و دوستی و صلح و آشتی با جامعه ای سالم و سلامت در روز طبیعت امسال با خانه ماندن عموم شهروندان رقم می خورد .
 به همین دلیل و به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان تنکابن و کمک به کادر درمان، بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا کشور و دستور استاندار مازندران و در جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی مسیرهای گردشگری شهرستان تنکابن به ویژه محورهای دوهزار و سه هزار و ورودی های پارک ها، جنگل ها و بوستان ها در روزهای ١٢ و ١٣ فروردین مسدود است ‌.
 لذا افرادیکه در روز طبیعت بی توجه به اطلاعیه ها در خانه نمانده و قصد تردد داشته باشند، برگردانده خواهند شد .
 اینجانب از همه عزیزانی که به پویش در خانه بمانیم پیوسته اند تا سهمی در سلامت خود و جامعه داشته باشند، قدردانی می کنم و بار دیگر از همه مردم فهیم تنکابن می خواهم تا روز طبیعت امسال را در خانه بمانند .

 سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همه مردم آرزو کرده و از خداوند متعال برایتان تندرستی و توفیق روز افزون خواستارم .

سیّد امیر حسینی جو
معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن

٩٩/٠١/١٢

اشتراک گذاری
پیوند ها