امروز : 9 فروردین 1403

بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شد ؛

بازدید مشترک نماینده استاندار و فرماندار تنکابن از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

کد خبر : 91670 10 فروردین 1399اخبار تنکابن
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، صبح امروز بازدید مشترک مرادی نماینده استاندار، سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن و عسگرپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در ورودی های شهرستان، از ایستگاه ایست و بازرسی شیرود و نشتارود بازدید کردند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن، صبح امروز بازدید مشترک مرادی نماینده استاندار، سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن و عسگرپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در ورودی های شهرستان، از ایستگاه ایست و بازرسی شیرود و نشتارود بازدید کردند.

 جایگاه عرضه سوخت و مرکز اجرای طرح غربالگری آموزش و پرورش تنکابن و همچنین واحدهای صنفی از دیگر مراکزی بودند که مورد بازدید فرماندار ویژه تنکابن و هیأت همراه قرار گرفتند.

 در ادامه فرماندار تنکابن با حضور در ناحیه مقاومت سپاه تنکابن، ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز به همراه امام جمعه شهرستان، در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک با سپاه استان که با حضور نماینده ولی فقیه استان برگزار شد شرکت کرد .

اشتراک گذاری
پیوند ها