امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری مستمر جلسات ستاد پدافند زیستی با موضوع پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان سیمرغ

کد خبر : 91612 7 فروردین 1399
پ

جلسه ستاد پدافند زیستی با موضوع پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان سیمرغ برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومس فرمانداری شهرستان سیمرغ ، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد پدافند زیستی شهرستان سیمرغ با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان با حضور نماینده ویژه استاندار و به ریاست حبیب نژاد فرماندار شهرستان در فرمانداری برگزار شد .

این جلسه با حضور دکتر بخشی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و اعضای شهرستانی ستاد با هدف پیگیری مصوبات جلسات قبل و برنامه ریزی هرچه بهتر برای روزهای آتی در محل فرمانداری برگزار شد .

در ابتدای جلسه فرماندار شهرستان ضمن خیر مقدم به نماینده ویژه استاندار و اعضای ستاد شهرستانی ، از زحمات شبانه روزی و بی وقفه اعضای ستاد از ابتدای اسفندماه تاکنون در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و روستاها قدردانی نمود .

وی در ادامه بر تشکیل تشکل های مردمی براساس دستور استاندار محترم ، ضد عفونی کردن محلات شهری و روستایی توسط شهرداری ها ، دهیاری ها ، بسیج و دیگر عوامل ، تشکیل جلسات مختلف هماهنگی جهت تعطیلی بازار و نیز تولید و توزیع ماسک توسط اصناف ، بازدید مستمر و منظم تیم بازرسی از خبازی ها ، پمپ بنزین ها و جایگاههای عرضه سوخت و غیره اطلاع رسانی و تبلیغات شعار ((در خانه بمانیم )) جهت شکستن زنجیره انتقال ویروس تاکید کرد.

وی افزود خوشبختانه شهرستان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون نتایج بدست آمده رضایت بخش بوده ولی ما به این حد راضی نیستیم و باید تا پایان شیوع این‌ویروس و سلامتی کلیه شهروندان بی وقفه تلاش نمود .

سپس دکتر احمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت درمانگاه ، مراجعین، بستری ها ارائه نمود و ادامه تعطیلی بازار و جلوگیری از فعالیت اصناف غیرضروری و همچنین در خانه ماندن شهروندان را خواستار شد .

سپس دکتر بخشی نماینده ویژه استاندار هم ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث و سال نو با ارائه گزارشی از موقعیت استان مازندران در سطح کشور و قدردانی از زحمات فرماندار و اعضای ستاد شهرستانی و همچنین نیروهای خدوم زیرمجموعه بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر از طریق تبلیعات محیطی ،مشارکت ادارات و نهادها در امر کمک رسانی و غیره بر اساس مصوبه ستاد مرکز تاکید کرد و افزود این روند در شهرستان همچنان ادامه دار باشد .

اشتراک گذاری
پیوند ها