En امروز : 1 اردیبهشت 1403

گفتگوی دکتر روحانی با استانداران سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس / شرکت استاندار مازندران در ارتباط ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری با استانداران در مقابله با شیوع کرونا

کد خبر : 91504 5 فروردین 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در گفتگوی دکتر روحانی، رئیس جمهوری با استانداران سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس پیرامون بررسی اقدامات به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شرکت نمود. ‎

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در گفتگوی دکتر روحانی، رئیس جمهوری با استانداران سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس پیرامون بررسی اقدامات به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، روز سه شنبه ۵ فروردین ۹۹ در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به ارائه گزارشی در جلسه ستاد ملی گفت: گزارش کاهش آمار ورودی به بیمارستان ها و تعداد فوتی ها بیانگر مهم بودن اقدامات انجام شده، می باشد.

رئیس جمهور با تشکر از مردم بخاطر توجه به توصیه ها و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا و قدردانی از فداکاری و ایثار همه کادر درمانی نظام سلامت کشور، تاکید کرد که همچنان ضروری است تماس ها حداقل ممکن و سفرها حداقل ضرورت باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری