امروز : 31 فروردین 1403

شریعت فرماندار محمودآباد :

بمنظور مقابله با کرونا به مسافران هیچ‌گونه خدماتی نمی‌دهیم

کد خبر : 91460 4 فروردین 1399
پ

صبح امروز دوشنبه ۴ فروردین۹۸ جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران و احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد در فرمانداری برگزار شد. ‎

علیرضا شریعت در این جلسه گفت: ادبیات ارزشی دفاع مقدس این روزها در حال تکرار است و همدلی مردم و مسئولان در مقابله با این اتفاق شوم را در هیچ‌جای دنیا نمیتوان مشاهده کرد.

وی افزود: شعار ما می‌توانیم تبدیل به یک باور و یقین شده است و من مطمئنم با کمک مردم می‌توانیم این بحران را هم پشت سر بگذاریم.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: صاحبان اصلی کشور مردم هستند و ما مسئولان هرچه در توان داریم باید برای خدمت و آسایش مردم بکار گیریم.

شریعت با بیان اینکه در این اوضاع بحرانی و شیوع ویروس کرونا یکی از تهدیدهای جدی حضور غیر بومیان است، خاطرنشان کرد: ضمن احترام به مردم عزیز ایران باید عرض کنم که ما به هیچ مسافری تحت هیچ شرایطی خدماتی ارائه نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تنها راه مبارزه با این ویروس انقطاع انتقال است و حضور افراد غیربومی در شهرستان محمودآباد کار مبارزه با این ویروس را سخت‌تر می‌کند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد در پایان یادآور شد: از بیان گمنامی و ایثار پرسنل بهداشت و درمان زبان قاصر است و حتی در حوزه رسانه نیز باتوجه به ماسک و پوششی که دارند نه دیده و نه شناخته می‌شوند.

اشتراک گذاری