امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بهشهر:

بهشهر، در تامین نیازها از شهرستان های پیشتاز مازندران است

کد خبر : 91429 20 اسفند 1398
پ

خنجری گفت: از تمام ظرفیت رسانه و کانال برای اطلاع رسانی انجام و همچنین اعلام از طریق خودروهای آتش نشانی هم در سطح شهر انجام شد. ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار بهشهر شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافند زیستی شهرستان بهشهر با حضور گروه‌های جهادی و سازمان های مردم نهاد افزود: اینکه دغدغه مردم را دارید جای قدردانی است و باید با تصمیم مناسب، کار موثر داشته باشیم.

وی گفت: در تامین نیازها از شهرستان های پیشتاز استان هستیم؛ چرا که مردم نقش ممتازی در این بین دارند.

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه هر کجا نیاز شد؛ مردم با تمام وجود وارد شدند؛ تصریح کرد: برای مقابله با ویروس کرونا هم مردم در تامین مواد شوبنده و ضدعفونی کننده، تامین ماسک و لباس بهداشتی بیمارستان و همه موارد جانانه وارد میدان شده و کمک کار شدند.

خنجری گفت: از تمام ظرفیت رسانه و کانال برای اطلاع رسانی انجام و همچنین اعلام از طریق خودروهای آتش نشانی هم در سطح شهر انجام شد.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی و جدی کردن این مساله و وجود ویروس کرونا مهم است و باید در این دوره برای تأمین نیازمندی های مردم نیازمند وارد شده و با آسیب شناسی و بررسی نفاط قوت و ضعف و دوری از تجمع و چالش؛ پایگاههای اطلاع رسانی ایجاد کنیم.

فرماندار بهشهر افزود: برخی در تامین نیازمندی های بهداشتی و پیشگیری از کرونا همچون تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده دچار چالش هستند و باید با آسیب شناسی کمک کار آنان بود.

خنجری گفت: اکنون مسوولیت اصلی ما اطلاع رسانی است و باید پایگاههایی ایجاد و با هم اندیشی نیازمندی های مردم دریافت و در مقابله با ویروس کرونا بدون ایجاد تجمع تبادل نظر و چاره اندیشی شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها