امروز : 31 فروردین 1403

پیام نوروزی فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

کد خبر : 91419 1 فروردین 1399
پ

پیام نوروزی هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت سال جدید متن پیام به شرح ذیل میباشد: ‎

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها
ای مدبر شب و روز
ای گرداننده سال و حالت ها
بگردان حال ما را به نیکوترین حال

سال 99 را در شرایطی آغاز می کنیم که کشور در میدان مبارزه بیولوژیک قرار دارد و جهادگران خط مقدم در هر لباسی جان شیرین بر کف نهاده و به نبرد آمده اند.
روزهای پر التهابی را گذرانده ایم و عزیزانی از حوزه سلامت و سایر اقشار را بر اثر ابتلا به ویروس جدید از دست داده ایم اما نبرد همچون روزهای حماسه و ایثار از خطوط پشتیبانی تا دل خطر ادامه دارد.
بی تردید این روزهای نفسگیر و جانکاه پایان می یابد و روزهایی شاد و باطراوت خواهند آمد. و بی شک همچون همیشه مردم و دلسوزان نظام پیروز اصلی و جاویدان در نبرد سخت پیش رو، خواهند بود.
بهار زیبا و فریبا بی هیچ توقفی در لحظه موعود می آید و ساعاتی دیگر رستاخیز طبیعت و آغاز سال یکهزار و سیصد و نود و نه تحویل می شود.
ضمن تبریک سال جدید به تمامی مردم شریف ایران به ویژه اهالی شهیدپرور بهشهر، همچنین تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را بر اثر بیماری کوویو19 از دست داده اند و آرزوی سلامتی برای بهبودی افراد بستری در مراکز درمانی، از همراهی همه مدیران، ائمه جماعات، امام جمعه، خیران، سمنها، سفیدپوشان عرصه سلامت، سبزپوشان نیروهای مسلح، اصناف، بخشداران، شهرداران، دهیاران و نیروهای داوطلب مردمی شهرستان بهشهر در تلاش جهت ریشه کنی ویروس کرونا قدردانی می کنم.
امید که با درک و آگاهی از شرایط موجود، نوروز 99 را در خانه بمانیم و از ترددهای غیرضرور پرهیز کنیم تا به زودی شاهد ریشه کنی کروناویروس و آمدن روزهایی خوش در بهاری خاطره انگیز و حماسی باشیم. انشاالله

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها