امروز : 31 فروردین 1403

احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران

پیشگیری مهمترین رویکرد، در مبارزه با مواد مخدر است

کد خبر : 91283 19 اسفند 1398
پ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، مبارزه با مواد مخدر را کاری جهادی برای حفظ سلامت جامعه خواند و بر مشارکت همه دستگاه‌های و نهادها برای مقابله با این ماده افیونی تاکید کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، احمد مظفری گفت: کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان می‌بایست ضمن برگزاری منظم جلسات برای تحقق برنامه های حوزه فعالیت پیگیری مستمر داشته باشند.


وی خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی مناسب از آخرین وضعیت امکانات و برنامه‌های شورا شد و تأکید کرد: همه باید برای مقابله با اعتیاد و مواد مخدر عزم خود را جزم کنند.


دبیر شورا، اجرای مناسب طرح یاریگران زندگی را به عنوان یک طرح جامع و راهبردی برای پیشگیری متذکر شد و گفت: آموزش و پرورش اجرای این طرح را به خوبی آغاز کرد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس فعلا برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های دانش‌آموزی متوقف شده است.


مظفری تسریع کرد: می‌بایست اجرای طرح در سایر اقشار از سوی کمیته های شورا پیگیری شود و گزارش اقدامات انجام شده احصاء شود.


وی استفاده مناسب از ظرفیت شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها را برای آگاهی بخشی و مبارزه با مواد مخدر یادآور شد و گفت: مهمترین رویکرد ما در مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.


دبیر شورا در پایان خواستار مشارکت جدی و همه جانبه سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر شد و تأکید کرد: همه برای رسیدن به مازندران عاری از اعتیاد و پاک تلاش کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید