امروز : 9 فروردین 1403

سرپرست فرمانداری محمودآباد خبر داد :

ممنوعیت پذیرش مسافر در اقامتگاه‌های محمودآباد

کد خبر : 91003 7 اسفند 1398
پ

علیرضا شریعت روز چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان گفت: برای مقابله و جلوگیری از انتشار کرونا تا اطلاع ثانوی اقامتگاه ها و هتل های این شهرستان از پذیرش مسافر خودداری کنند. ‎

سرپرست فرمانداری محمودآباد از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهرستان تا اطلاع بعدی برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد .

علیرضا شریعت روز چهارشنبه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان گفت که برای  مقابله و جلوگیری از  انتشار کرونا تا اطلاع ثانوی اقامتگاه ها و هتل های این شهرستان از پذیرش مسافر خودداری کنند.

وی بازارهای هفتگی را از مکان های پرخطر برای انتشار ویروس کرونا دانست و افزود: تا اطلاع ثانوی کلیه بازارهای هفتگی این شهرستان نیز تعطیل خواهد بود.

شریعت همچنین از لغو نشست ائمه جمعه که قرار بود در شهر سرخرود برگزار شود خبر داد و گفت : این نشست به زمان دیگری موکول خواهد شد .

فرماندار محمودآباد به شهروندان توصیه کرد نمازهای جماعت در بقاع متبرکه و مسجد را نیز با مدیریت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برگزار کنند.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل شهرستان محمود آباد گفت : تا اطلاع ثانوی همه ملاقات های عمومی مدیران  شهرستان ، جلسات و همایش ها در شهرستان تعطیل می شود.

وی ضمن بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از انتشار کرونا ویروس در حالت آماده باش به سر می برند از مردم خواست در منازل خود بمانند و برای انجام امور غیر ضروری در سطح شهر تردد نکنند.

قرارگاه پدافند زیستی مازندران طی چند روز گذشته با برگزاری نشست های مختلف از فرمانداران خواست تا اقدامات مقابله ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در حوزه استحفاظی خود انجام دهند.

این قرارگاه در عین حال تصمیماتی چون تعطیلی مدارس ، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی را راسا به صورت استانی اتخاذ و اعلام کرد.

ورورد ویروس کرونا به ایران که از حدود ۱۰ روز پیش به صورت رسمی اعلام شد، اواخر هفته گذشته در استان مازندران نیز موارد مشکوکی بر جای گذاشت که بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران آزمایش کرونای سه نفر در مازندران مثبت است. 

کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای  از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

 محمودآباد در مرکز مازندران یکی از ۱۵ شهرستان ساحلی استان است که با وجود در اختیار داشتن حدود ۳۰ کیلومتر ساحل خزر یکی از گردشگرپذیرین شهرستان های استان مازندران محسوب می شود.

 

اشتراک گذاری