En امروز : 10 فروردین 1403

تاکید رازجویان بر استمرار ضدعفونی کردن مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی در تمامی شهرها و روستاهای استان

کد خبر : 90983 8 اسفند 1398فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بر استمرار ضدعفونی کردن مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی در تمامی شهرها و روستاهای استان تاکید کرد. ‎

مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موظف هستند تمامی‌ مراکز و خودورهای حمل و نقل عمومی را به صورت مستمر ضدعفونی کنند.

مهدی رازجویان با تاکید بر توجه به اطلاع‌رسانی دقیق برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: برای مقابله با این ویروس نیاز به عزم ملی و همکاری آحاد هموطنان و هم استانی های عزیز است.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها بسیار مهم است بر آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان موظف هستند تمامی دستورالعمل های ابلاغی در خصوص مقابله با کرونا ویروس را در نهایت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل انجام دهند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضدعفونی کردن مراکز عمومی استان به صورت مستمر و مرتب، خاطر نشان کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل در تمامی شهرهای مازندران به صورت مداوم ضدعفونی می شوند و انجام این مهم در روزهای اخیر از سوی استانداری مرتب رصد می‌شود و مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی بر انجام عملیات ضدعفونی کردن مراکز پرتردد و مسافربری شامل فرودگاه ها، پایانه ها و ایستگاه های راه آهن، تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت بهداشت فردی و با همکاری مردم فهیم مازندران ان‌شالله این مشکل پشت سر گذاشته می‌شود.

اشتراک گذاری