امروز : 6 اردیبهشت 1403

کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

دعوت فرمانداران بابلسر و فریدونکنار از مردم همیشه در صحنه حوزه انتخابیه برای حضور در انتخابات ۲ اسفند

کد خبر : 90799 1 اسفند 1398
پ

اسماعیل حسن‌زاده و مهدی نصیری کناری در پیامی از مردم شریف و متدین دو شهرستان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمودند. ‎

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه، اسماعیل حسن‌زاده و مهدی نصیری کناری در پیامی از مردم شریف و متدین دو شهرستان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

مردم ایران حضور در پای صندوق‌های رای را به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی برای تعیین سرنوشت خود می‌دانند.

در واقع حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در انتخابات، موجب عزت و اقتدار نظام در تمامی حوزه‌ها و عرصه بین‌المللی می‌گردد که این مهم، زمینه فرصت‌طلبی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب خواهد نمود.

برگزاری انتخابات به عنوان یک اصل در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دلیل اثبات نقش مردم و مشارکت فعال آنان در تمامی عرصه‌های تصمیم‌گیری و سرنوشت کشور می‌باشد.

اینجانبان، از عموم مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار که همواره در حمایت از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده، دعوت می‌نماییم که با حضور گسترده، یکپارچه، متحد و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه ۲ اسفند، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان این مرز و بوم بیفزایند.


            اسماعیل حسن زاده                             مهدی نصیری کناری
              فرماندار بابلسر                               فرماندار فریدونکنار

اشتراک گذاری
پیوند ها