امروز : 31 فروردین 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر درگذشت و عروج عالم ربانی آیت الله طبرسی (ره) نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری را در پیامی تسلیت گفت

کد خبر : 90509 19 بهمن 1398
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر درگذشت و عروج عالم ربانی آیت الله طبرسی (ره) نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری را در پیامی تسلیت گفت. متن پیام فرماندار شهرستان بهشهر به این شرح است: ‎

بسم الله الرحمن الرحیم قال الصادق (ع): اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لاسیدها شیء فقدان علمای انقلابی و ایثارگر در جامعه به آسانی قابل جبران نیست.

با تسلیت و ابراز همدردی عروج عالم ربانی آیت الله طبرسی (ره) نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری که عمر پر برکتش را همراه با جهاد فی سبیل الله در قبل و بعد از انقلاب و دوران شکوهمند دفاع مقدس و ترویج اسلام ناب محمدی، صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و هدایت جامعه وقف نمود و در پایان پس از سپری کردن دوره سخت و طاقت فرسای بیماری دعوت حق را لبیک گفت، این ضایعه غم انگیز را به خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عالم ربانی و برای بیت محترم و بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می‌نمایم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستانبهشهر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها