En امروز : 17 اردیبهشت 1403

بخش نئوپان کارخانه نکاچوب با حضور رییس دفتر رییس جمهوری و استاندار مازندران افتتاح شد / واعظی: دولت همه تلاش خود را برای رونق تولید در کشور بکار گرفته است

کد خبر : 90367 17 بهمن 1398فرهنگی
پ

سه خط تولید بخش نئوپان کارخانه نکاچوب در شهرستان میاندرود شامگاه پنجشنبه با حضور محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران افتتاح شد. ‎

با راه اندازی این خطوط  ۷۰۰ نفر مشغول کار شدند که  ۴۸۰ نفر در بخش حفاظت از جنگل و ۲۲۰ نفر نیز در بخش صنعت این شرکت فعالیت خواهند داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در این مراسم با بیان این که آمریکا با هدف و امید این که کارخانجات کشور تعطیل و کارگران بیکار شوند مقوله تحریم حداکثری را مطرح و اعمال می کند ، گفت : امروز نه تنها اقتصاد ایران به تلقی آنان فلج نشده است ، بلکه بسیار قوی و شاهد افتتاح طرح های تولیدی هستیم.

واعظی تأکید کرد: دولت همه تلاش خود را برای رونق تولید در کشور بکار گرفته و هر کسی که در این راه تلاش کرده و اشتغال ایجاد کند و مانع از بیکاری کارگران و شاغلان شود، مورد تکریم و حمایت دولت است.

شرکت نکا چوب که سال 1348 در میاندرود ساری با 3 خط تولید نئوپان و روکش ملامینه فعالیت خود را آغاز کرده بود، در سال 91 به دلیل بدهی و مشکلات ناشی از آن، به بانک ملی واگذار شده و به مرور تعطیل می‌شود.

این واحد تولیدی همزمان با آغاز فعالیت دوباره شرکت چوب و کاغذ مازندران از مردادماه امسال به صورت کلی بازسازی و با ماشین‌آلات جدید از امروز دوباره در خط تولید قرار گرفت و کارگران این کارخانه بار دیگر مشغول بکار شدند.

  رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: امروز 2 سال از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا گذشته و در حالی که آمریکایی‌ها فکر می‌‌کردند بعد از 3 ماه از آغاز تحریم‌ها ایران تسلیم خواهد شد، ما امروز شاهد آغاز فعالیت مجدد، 2 کارخانه تولیدی بزرگ بعد از 5 سال توقف فعالیت بودیم و این بیانگر  همت، تلاش و مقاومت مردم است. 

واعظی خطاب به کارکنان و مدیران این واحد تولیدی، گفت: هر کدام از این اقدامات شما در افزایش و رونق تولید در کشور به دولت و ملت امید می‌دهد و تیری است به سوی دشمنان که امید داشتند، کارخانجات ایران تعطیل خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری