امروز : 7 اردیبهشت 1403

افتتاح دو طرح برق رسانی در دومین روز از دهه فجر

کد خبر : 90228 15 بهمن 1398
پ

۲ طرح برق‌رسانی در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان‌ قائم شهر به بهره‌برداری رسید ‎

2 طرح برق‌رسانی در دومین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان‌ قائم شهر به بهره‌برداری رسید

با حضور فرماندار قائم شهر شبکه کاهش تلفات برق در شهرستان و روستای بارفیکلا به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور در مراسم افتتاح شبکه کاهش تلفات برق که در روستای بارفیکلا برگزار شد، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و برای کاهش تلفات برق رسانی پنج دستگاه ترانس و ۴۰۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت در چهار نقطه از سطح شهر و روستای بارفیکلا نصب و امروز به بهره برداری رسیده است .

فرماندار قائم شهر اعتبار اصلاح شبکه و کاهش تلفات برق در پنج نقطه از سطح شهر و روستا را ۴۴۴ میلیون تومان اعلام کرد.

یوسف پور گفت: در شهرستان قائم شهر ۱۷۲ هزار مشترک از خدمات برق استفاده می کنند و امروز با به بهره برداری از پنج دستگاه ترانس برای تقویت شبکه و ضعف ولتاژ حدود ۲ هزار شهروند ما از این نعمت برخوردار شده اند.

در ادامه مدیر امور توزیع برق قائم شهر با اعلام اینکه ۴۰ درصد از شبکه های برق در سطح این شهرستان فرسوده است، گفت: در سال جاری با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان بخشی از شبکه های برق در سطح شهر و روستای این شهرستان اصلاح بهینه آن انجام شده است.

امیری کل اعتبارات امسال را برای اصلاح و توسعه شبکه برق رسانی ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی و بقیه با مشارکت مردمی بوده است که تاکنون ۸۰ درصد از این اعتبارات برای اصلاح و توسعه شبکه صرف شده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها