امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان تنکابن

کد خبر : 89834 28 دی 1398اخبار تنکابن
پ

جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان تنکابن با حضور ابراهیم عسگر پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه تنکابن در محل سالن اجتماعات فرمانداری، مورخ 98/10/28 برگزار گردید. ‎

در این جلسه که نمایندگان و مشاورین امور بانوان ادارات حضور داشتند بر برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های فرهنگی حول محور خانواده، جوانان و زنان تأکید ویژه گردید. عسگرپور حفظ ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی را از اهداف این برنامه ها برشمردند. ایشان برنامه ریزی برای سلامت روان و جسم خانواده ها را از بایدهای حوزه بانوان اعلام نمودند و خواستار همکاری مدیران ادارات برای ورزش بانوان شاغل شدند.

در ادامه جلسه برنامه های اجرایی ادارات توسط مشاورین ادارات اعلام و خانم مرغوب مسئول محترم کمیته بانوان و خانواده ستاد به جمع بندی برنامه ها در حوزه سلامت، حفظ ارزشها، دیدار با خانواده های ایثارگران، عطرافشانی مزارشهدا، کلاسهای مهارت آموزی و کاهش آسیب های اجتماعی و ... پرداختند.

شایان ذکر است آیین نامه اجرایی تشکیل کارگروه بانوان و خانواده ستاد جهت تدوین برنامه های حوزه بانوان در جلسه مطرح و برای بهره برداری ادارات در سایت فرمانداری قابل دسترسی خواهد بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها