امروز : 1 اردیبهشت 1403

توحیدی مقدم در شورای ادرای :

حضور مردم در عرصه‌های مختلف بعنوان سرمایه اجتماعی نظام

کد خبر : 89799 30 دی 1398
پ

فرماندار نکا: یکی از مهمترین رویدادهای پیش روی کشور انتخابات است، حضور مردم در عرصه‌های مختلف سرمایه اجتماعی نظام است. ‎

 

به گزارش پایگاه خبری فرمانداری شهرستان نکا،عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه شورای ادرای با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران، همبستگی داخلی میان کشورهای منطقه و جریان‌‌‌های مردمی را موجب امنیت و آرامش منطقه برشمرد و اظهار کرد: یکی از مهمترین رویدادهای پیش روی کشور انتخابات است که مشارکت مردم در آن برای ما بیشترین اهمیت را دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان تصریح کرد: دشمن در همه عرصه‌ها با تکیه بر توان رسانه‌ای خود تلاش می‌کند با پمپاژ نا امیدی در لایه‌های مختلف جامعه حس بی‌اعتمادی میان مردم و مسئولان را افزایش دهد تا القا کند که همه مسئولان نظام مشکل دارند، اما اصل بر برائت است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

توحیدی مقدم افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف سرمایه اجتماعی نظام است، امید مردم به آینده یکی از رمزهای موفقیت کشور است بنابراین نباید فضای اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور را تاریک نشان دهیم، حتی در مراجع رسمی خارجی آینده ایران بسیار خوب بیان می‌شود.

رئیس شورای اداری نکا با بیان اهمیت مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذار اذعان کرد: مدیریت سرمایه‌های بلاتکلیف و سرگردان باید طوری برنامه‌ریزی شوند که همه مورد استفاده قرار گیرند بنابراین همه دستگاه‌ها باید برنامه داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس