امروز : 4 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد:

ضرورت کیفیت بخشی به برنامه‌های دهه فجر

کد خبر : 89749 28 دی 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه تبیین و تشریح عظمت و شکوه انقلاب به نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب بهره گیری از برنامه های فرهنگی است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه هماهنگی چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تسلیت سانحه هوایی اخیر به خانواده جانباختگان ساروی این حادثه، گفت: در این برهه از زمان که ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بر ملت ماعلاوه بر فشارهای اقتصادی با حیله و نیرنگ تلاش در تفرقه بین مردم را دارند نیاز به هوشیاری بیش از پیش است .

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود که دهه فجر به صورت باشکوه و درشان نظام اسلامی برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط کمی و کیفی برنامه‌ها باید برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و جدید جامعه تلاش شود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه تبیین و تشریح عظمت و شکوه انقلاب به نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب بهره گیری از برنامه های فرهنگی است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند.

رضایی با اشاره به هجمه های بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمام مردم و مسئولین در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی به بیگانگان را در امور داخلی کشور نخواهند داد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها