En امروز : 7 اردیبهشت 1403

رییس پلیس راه کشور در جلسه کمیته ایمنی راه های برون شهری استان:

جدی ترین اقدامات باید در حوزه نظم بخشی به ترافیک صورت گیرد / مدیریت در حوزه راهداری باید پیشگیرانه باشد / نوسازی ناوگان حمل و نقل در دستور کار

کد خبر : 89726 26 دی 1398فرهنگی
پ

سید تیمور حسینی در جلسه کمیته ایمنی راه های برون شهری استان مازندران، با بیان این که رفتار رانندگی و تصادفات از بحث های مهم کشور است، گفت: جدی ترین اقدامات باید در حوزه نظم بخشی به ترافیک و راهکارهای پیشگیرانه صورت گیرد. ‎

سید تیمور حسینی، رییس پلیس راه کشور در جلسه کمیته ایمنی راه های برون شهری استان مازندران، با بیان این که رفتار رانندگی و تصادفات از بحث های مهم کشور است، گفت: حل این مشکلات؛ راه های مشخص دارد و با تغییر نگاه و رویکرد بسادگی می توان این راهکارها را تحقق بخشید.

وی با اشاره به این که جدی ترین اقدامات باید در حوزه نظم بخشی به ترافیک صورت گیرد؛ بیان داشت: تعداد کشته شدگان سوانح جاده‌ای کشور از حدود ۲۹ هزار نفر در یک دهه اخیر؛ امروز به ۱۷ هزار نفر رسیده است.

وی با اشاره به این که مدیریت در حوزه راهداری باید پیشگیرانه باشد، تصریح کرد: مدیریت معطوف به مقابله لحظه‌ای و غیر دائم اثرگذاری و اثر بخشی بلند مدت نخواهد داشت.

حسینی تاکید کرد: باید مدیریت تردد در کشور از سوی پلیس راه و دیگر نهادهای متولی معطوف به پیشگیری باشد و با پدیده‌های همچون ترافیک و بی نظمی در تردد با نگاه پیشگیرانه برخورد کرد.

رئیس پلیس راه کشور با اعلام اینکه اعتبارات خوبی برای نوسازی ناوگان پلیس راه دیده شده است، پیش بینی کرد که در کوتاه مدت ۶۰ تا ۷۰ درصد ناوگان پلیس راه نوسازی شود.

وی از برنامه پلیس برای افزایش پاسگاه‌های پلیس راه خبر داد و افزود: پنج پاسگاه جدید پلیس راه در استان مازندران در حال احداث و نوسازی است.   

اشتراک گذاری