امروز : 10 فروردین 1403

پیام مشترک فرماندار و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان ساری به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش

کد خبر : 89675 25 دی 1398
پ

فرماندار و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان ساری به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش در پیامی مشترک با گرامیداشت این هفته بر مشارکت و عزم همگانی جهت تقویت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت تأکید کردند. ‎ ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، در آستانه هفته شوراهای آموزش‌وپرورش، عباسعلی رضایی فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش به همراه مدیران آموزش‌وپرورش نواحی 1 و 2 ساری در پیامی مشترک با گرامیداشت این هفته بر مشارکت و عزم همگانی جهت تقویت و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت تأکید کردند.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"و امرهم شوری بینهم" (شوری _38)

بدون تردید رشد و توسعه پایدار یک کشور به تربیت انسان‌های آگاه، متعهد و متخصص بستگی دارد و پیشرفت همه‌جانبه ملت‌ها مرهون توسعه سرمایه‌های انسانی است و در این میان اثرگذارترین نهاد اجتماعی آموزش و پرورش و مدرسه به عنوان محلی برای تمرین زندگی اجتماعی و کانون خلق دنیای آینده به شمار می‌رود؛ از این رو اهتمام به آموزش و پرورش را می‌توان وظیفه کل جامعه، آحاد مردم و مسئولان دانست.

امروزه مشارکت به عنوان یک رکن اساسی در مدیریت اثربخش شناخته می‌شود و تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در دی‌ماه 1372 در مجلس شورای اسلامی و حضور مدیران ارشد اجرایی، شخصیت‌های مذهبی، صاحب‌ نظران تعلیم و تربیت و نمایندگان اولیای محترم در شوراهای آموزش و پرورش استان، شهرستان و منطقه و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای تجلی عینی مشارکت همگانی در امر تعلیم و تربیت است.

فرصت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش(26 لغایت 30دی ماه) را مغتنم شمرده، این ظرفیت بزرگ ملی را ارج نهاده و از مشارکت ارزشمند اعضای شوراها تقدیر و تشکر نموده و همگان را به همفکری و همدلی بیشتر به منظور اجرایی‌ شدن ظرفیت‌های این قانون مترقی برای تحقق اصل مشارکت و نظارت مردم بر آموزش و پرورش دعوت می‌نماییم.

لذا ضمن  گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، تقویت نقش این شورا، دربرنامه‌ریزی و توسعه شهرستان و توجه ویژه تمامی دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی و غیر‌دولتی به مفاد قانون شوراها و مصوبات آن و همچنین ایجاد بستری مناسب برای جلب، جذب و هدایت نیکوکاران و خیرین به توسعه و تجهیز مدارس در مناطق محروم وکمتر توسعه یافته، آگاه‌سازی و ترویج مفاد قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها مورد تأکید اینجانبان می‌باشد.

توفیق روزافزون اعضای محترم شوراهای آموزش و پرورش شهرستان  را برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت از خداونـد بـزرگ خواهانیم.

 

عباسعلی رضایی

فرمائدار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری

 ام‌البنین محمدی                                                              حامد دیانی

 مدیر ناحیه دو و دبیر شورای آموزش‌وپرورش                             مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها