امروز : 9 فروردین 1403

دبیر ستاد انتخابات کشور:

داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند به شورای نگهبان شکایت کنند

کد خبر : 89630 21 دی 1398
پ

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت:داوطلبانی که صلاحیتشان در هیئت‌های نظارت تأیید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه به شورای نگهبان شکایت کنند. ‎

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سیداسماعیل موسوی در جمع مربیان آموزش انتخابات استان‌های شمالی در مازندران، گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی موجب برکت برای اسلام و مسلمین بوده است که یکی از این برکات، همدلی و وحدت برای مقاومت در برابر بدخواهان و دشمنان و نیز موجب انسجام ملی است.

موسوی ضمن اشاره به آمادگی وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری انتخابات، هدف از نشست منطقه‌ای مازندران را تربیت مربیان آموزش برای انتقال تجربه و دانش به عوامل و مجریانانتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام کرد.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان، اظهار کرد: شنبه مورخ ۲۱ دیماه آخرین روز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت‌های نظارت استان هاست و پس از اعلام نتیجه بررسی‌ها از سوی آن هیأت‌ها، فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه، مراتب تأیید یا ردصلاحیت را به داوطلبان اعلام خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات افزود: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیتشان در هیأت‌های نظارت تأیید نشود، می‌توانند پس از دریافت نامه فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه به شورای نگهبان شکایت کنند.

اشتراک گذاری
پیوند ها