امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار قائم شهر در ادامه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی

فرماندار قائم شهر در ادامه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات روستای قادیکلای بزرگ قرار گرفت.

کد خبر : 89523 17 دی 1398اخبار فرمانداری
پ

فرماندار قائم شهر در ادامه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات روستای قادیکلای بزرگ قرار گرفت. یحیی یوسف پور در حاشیه این دهگردشی و در جمع اعضای شورا و دهیار روستای قادیکلا اظهار داشت: وجود همدلی و تعامل در بین اهالی روستاها و نیز مسئولین باعث خدمت‌ رسانی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور می‌شود. ‎

فرماندار قائم شهر در ادامه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و مشکلات روستای قادیکلای بزرگ قرار گرفت.

یحیی یوسف پور در حاشیه این دهگردشی و در جمع اعضای شورا و دهیار روستای قادیکلا اظهار داشت: وجود همدلی و تعامل در بین اهالی روستاها و نیز مسئولین باعث خدمت‌ رسانی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور می‌شود.

 وی با تاکید بر رفع مشکلات روستاها گفت: دولت عزم جدی برای توسعه روستاها دارد و در این زمینه به موفقیت‌هایی نیز دست یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: دولت به عمران و آبادانی روستاها و تقویت ضریب نفوذ برخوداری این مناطق از امکانات زیر بنایی توجه ویژه ای دارد چرا که معتقد است توسعه همه جانبه و همگون روستا در همه ابعاد، توسعه واقعی کشور خواهد بود.

 یوسف پور با تبیین نقش جوامع روستایی در اقتصاد ملی، روستا را مظهر و الگوی پایدار اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و افزود: روستاها موتور محرکه اقتصاد کشور هستند که بسیاری از نیازهای اساسی کشور را بویژه در حوزه کشاورزی تامین می کنند.

وی ادامه داد: دولت با ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاران در روستاها به دنبال کاهش نرخ مهاجرت به شهرهاست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، توسعه کمی و کیفی مناطق روستایی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

 در این دهگردشی عباسی، معاون سیاسی فرماندار و سرپرست بخشداری مرکزی، نیک اختر، رئیس اداره منابع آب، رحیمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و مرعشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان نیز حضور داشتند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها