امروز : 6 اردیبهشت 1403

منفردی: باید از پیروان واقعی راه شهدا باشیم.

فرماندار میاندورود بیان کرد:حضور پر رنگ رزمندگان سورک در عملیات کربلای 4 غرور آفرین است

کد خبر : 89152 3 دی 1398
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود عنوان کرد:شوراها رابطین بین دولت و مردم هستند و دستگاهها همکاری لازم با این قشر خدوم را داشته باشند ‎


به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود ،ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود به ریاست منفردی فرماندار میاندورود و حضور اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه به مناسبت گرامیداشت 3 دی سالروز عملیات کربلای 4 با حضور چند تن از رزمندگان که در عملیات کربلای 4 حضورداشته اند با خاطره گویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات به بیان خاطرات رشادتهای رزمندگان در این عملیات پرداخته شد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای4 گفت: شهدا با نثار جان خود انسانیت، معرفت، آزادگی، امنیت، آرامش و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند حضور پررنگ رزمندگان سورک در آن زمان به ویژه حضور در کربلای4 اقدامی کم نظیر بود اکنون باید درعمل پیرو شهدا باشیم.

حسین منفردی با تبریک به مناسبت آغاز سال نو میلادی و ولادت حضرت عیسی (ع)افزود: پیامبران برای هدایت انسانها مبعوث شدند که امیدواریم پیرو واقعی پیامبران باشیم و در مسیر سعادت گام برداریم.

منفردی ضمن تاکید بر همکاری دستگاهها با شوراها تصریح کرد: شوراها رابطین بین دولت و مردم هستند و خالصانه و بدون چشمداشت با ما همکاری میکنند.
وی افزود: عملکرد دستگاها توسط شوراهای بخش، روستاو فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم مطلع شوند .

رییس شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به پتانسیل بالای آموزش و پرورش در پیشگیری از بزهکاری در جامعه تاکید کرد: : آموزش و پرورش با همکاری نیروی انتظامی به عنوان مشاوران امنیتی نسبت به آگاهی بخشی دانش آموزان در مدارس اقدام کنند تا شاهد کاهش جرائم و بزه باشیم.

فرماندار میاندورود ضمن تقدیر از زحمات اداره صمت و بیان استقرارقرارگاه نظارت در شهرستان، اظهار داشت: جهت تنظیم بازار در راستای اجرای سیاست دولت و حاکمیت کنترل و نظارت کافی و مستمر داریم.

منفردی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان میاندورود با بیان اینکه انتخابات یک حرکت ملی با کنش های بین المللی است عنوان کرد: ادارات مختلف شهرستان موظف هستند جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور با فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود در ادامه بیان کرد: دولت اعتبارات خوبی در زمینه های مختلف مانند طرح های اقتصادی، سرمایه گذاری، اشتغال و طرح کارورزی قرارداده است که باید با تلاش و همدلی مدیران جذب شود.

منفردی افزود: یکی از اولویت های مهم شهرستان تدوین سند توسعه با اولویت کشاورزی و گردشگری است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها