En امروز : 10 فروردین 1403

اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در مازندران / نشست اشتغال آفرینان معتبر با حسین زادگان در تهران

کد خبر : 89081 30 آذر 1398فرهنگی
پ

جلسه تعاملیِ توسعه سرمایه گذاری در استان با حضور استاندار مازندران و تعدادی از صنعتگران موفق در بخش های کشاورزی و مواد خوراکی به میزبانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن در تهران برگزار شد. ‎

جلسه تعامل استاندار مازندران با تعدادی از سرمایه گذاران فعال  به میزبانی بانک صنعت و معدن در تهران برگزار شد.

در این جلسه؛ با توجه به تاکید استاندار مازندران بر قابلیت ها و ظرفیت های کم بدیل مازندران، فرصت های مطلوب سرمایه گذاری و برخورداری استان از زیرساخت های مناسب، همسایگی با بازارهای دریای خزر و ...؛ اکثریت صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ های سرمایه گذاری حاضر در جلسه برای رونق تولید در بخش های مختلف مازندران اعلام آمادگی نمودند.
حسین زادگان اظهار امیدواری کرد که با توجه به فرصت های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد و ...، صنایع تبدیلی و برخی حوزه های مرتبط با مزیت های استان، حضور سرمایه گذاران مشتاق فعالیت در بخش های مختلف به رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران بینجامد.
شایان ذکر است؛ در این هم اندیشی که شنبه آخرین روز فصل پاییز ۳۰ آذرماه برگزار شد؛ مدیران و نمایندگان عالی رتبه شرکت های تولیدی صنایع لبنی کاله، مواد غذایی چیکا، زرماکارون، هولدینگ صباجهاد، مواد خوراکی لینا و کمیته ملی روبوکاپ، اساتید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیرشبکه آموزش صدا و سیما نیز حاضر بودند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری