امروز : 28 فروردین 1403

هشتمین جلسه مدیریت پسماند روستاهای بخش کلار

کد خبر : 88995 27 آذر 1398اخبار
پ

چهارشنبه : 27 آذر 1398 ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ هشتمین جلسه ماهانه و مستمر کمیته پسماند روستاهای بخش کلار با حضور بخشدار و سایر مدعوین رأس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/09/27 پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الهی در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

در ادامه پس از تبادل و استماع نظرات حاضرین تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

 

1 - مقرر گردید در راستای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی اهالی و روستاییان در خصوص مدیریت بهینه پسماند برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس روستا با محوریت تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار دهیاریهای بخش قرار گیرد.

2 - مقرر گردید با امعان نظر به طرح پسندیده دهیاری روستای یالبندان با عنوان هر خانه یک گودال برای کمپوست سایر دهیاریهای بخش نیز همانند دهیاری مزبور در خصوص عملیاتی نمودن طرح مورد اشاره در حوزه استحفاظی خود اقدامات لازم را معمول و نتیجه را در جلسه آتی کمیته پسماند گزارش نمایند.

3 - مقرر گردید با توجه به عدم پایبندی شرکت طبیعت سبز بسپار به تعهدات خود در خصوص جمع آوری زباله خشک روستاهای بخش (برابر قرارداد منعقده)، دهیاران تابعه ضمن اخذ مصوبه لازم از شورای اسلامی، مراتب فسخ یکطرفه قرارداد و پایان همکاری را به شرکت مزبور اعلام نمایند.

4 - مقرر گردید با توجه به مراتب بند ۳ تا زمان آغاز به کار رسمی شرکت تعاونی دهیاران بخش کلار دهیاریهای تابعه در خصوص جمع آوری زباله های خشک از درب منازل و ادامه طرح تفکیک زباله از مبدأ اقدامات لازم را به عمل آورند.

5 - مقرر گردید شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه بخش در خصوص مکان یابی یک قطعه زمین مناسب به عنوان محل دپوی موقت زباله های خشک در حوزه بخش کلار و معرفی آن به بخشداری برای پیگیری امور مرتبط و رفع موانع احتمالی از مبادی ذی‌ربط اقدام لازم را به عمل آورند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها