امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار شهرستان گلوگاه:

تسهیلات برکت می تواند مرم گلوگاه را به رفاه و شادابی برساند

کد خبر : 88816 20 آذر 1398
پ

فرماندار محترم شهرستان گلوگاه گفت: فقر و محرومیت و کمتر توسعه یافتگی در این منطقه زیاد است، تسهیلات برکت می تواند مرم گلوگاه را به رفاه و شادابی برساند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، فریدون کلبادی نژاد در همایش متقاضیان جامعه هدف طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت اظهار کرد: ضمن تشکر از بنیاد برکت در حوزه مدرسه سازی و تسهیلات که با کمک فرماندار وقت و نماینده شهرستان در سال گذشته 202 طرح به مبلغ 6 میلیارد تومان دریافت شد.

وی افزود: امسال 160 پرونده قریب به 4 میلیارد تومان اقدام و 100 پرونده آماده گسترش داده شدن هستند.

این مسوول بیان کرد: گلوگاه دروازه شرقی استان مازندران با 42 هزار جمعیت مردمی با گویش های مختلف که در جنگ و سازندگی خود را اثبات کردند، در صنعت دکل بندی برق و مخابرات و تقدیم 250 جانباخته، مجروح و معلول سهم خود را به ایران اسلامی تقدیم کردند.

فرماندار شهرستان گلوگاه مطرح کرد: شهرستان گلوگاه در حوزه کشاورزی 2 هزار هکتار زمین مفید قابل کشت دارد بنابراین مردم ما مجبور می شوند برای کسب درآمد به صنعت دکل بندی به نقاط دوردست کشور و حتی خارج از کشور رجعت می کنند که آسیب هایی به دنبال خواهد داشت.

کلبادی نژاد افزود: در حوزه صنعت دام در زمان گذشته بیش از 60 تن شیر تولید می شد اما امروزه حدود 2 تا 3 تن شیر تولید می شود.

اشتراک گذاری
پیوند ها