امروز : 10 فروردین 1403

گزارش تصویری:

بازدید استاندار مازندران از مرکز حوزه انتخابیه ساری

کد خبر : 88736 14 آذر 1398
پ

استاندار مازندران از مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندورد مستقر در فرمانداری شهرستان ساری بازدید کرد. ‎ ‎

 

احمد حسین زادگان در بازدید از مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد مستقر در فرمانداری شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیان شعارها و وعده های غیرقابل تحقق، هم نظام و هم منتخبین را در آینده دچار مشکل می کند و در چنین فرایندی باید برنامه هایی از سوی داوطلبان برای رای آوری به مردم ارایه شود که قابلیت عمل به آن نیز فراهم باشد.

وی افزود: ارایه برنامه از سوی داوطلبان  باعث آشنایی بهتر رای دهندگان و ایجاد فضایی آرام برای تبلیغات انتخاباتی می شود که در مجموع می تواند به انتخاب بهتر  مردم کمک کند و تمام داوطلبان باید فضای انتخاباتی را با رعایت اخلاق به این سمت پیش ببرند.

استاندار خاطرنشان کرد: همه با باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین، بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رای دهندگان در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعامل خوبی بین هیات های اجرایی و نظارت وجود دارد و هر یک از آنها نیز در چارچوب قانون به وظایف خودشان عمل خواهند کرد.

حسین زادگان اضافه کرد: وجود تعامل و همکاری خوب بین هیات های اجرایی و نظارتی در استان مازندران باعث شده تا اعضای هیات های اجرایی نیز در فرصت زمانی مناسب در شهرستان ها تشکیل شود و پیش بینی می شود در ۲۴ ساعت آینده ( پنج شنبه ۱۴ آذرماه) هیات اجرایی در تمام حوزه های ۹ گانه انتخاباتی تشکیل شود.

وی گفت: به هر حال هیات های اجرایی به عنوان معتمدین مردم کار برگزاری انتخابات را انجام می دهند و اصل بی طرفی و رعایت قانون ملاک کار این هیات ها در برگزاری انتخابات است.

استاندارمازندران هیات های اجرایی و نظارت را امین مردم و ضامن سلامت برگزاری انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید با رعایت اصل امانتداری به وظایف خود عمل کنیم و حق بررسی اعتقادات رای دهندگان را نداریم و باید با اجرای مر قانون کارها را پیش ببریم و کار برگزار کنندگان انتخابات اخذ رای مردم و نه جهت دهی آن است و هر کسی که مردم انتخاب کردند در نهایت مورد احترام همه است.

حسین زادگان افزود: تاکنون استقبال خوبی از سوی داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات صورت گرفت و در ۹ حوزه انتخابیه این استان حدود ۹۹ نفر تاکنون ثبت نام کردند که بیشترین ثبت نام مربوط به حوزه انتخابیه قائمشهر با ۱۶ نفر و  کمترین آن نیز نور و محمودآباد با ۵ نفر بود.

وی اظهارداشت: پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزایش یابد و به داوطلبان توصیه می شود تا ثبت نام خودشان را به روز و ساعات آخر موکول نکنند و چنانچه قصد ثبت نام دارند از این فرصت استفاده کنند.

وی امکانات و تجهیزات برای ثبت نام داوطلبان را در حوزه های انتخابیه به خصوص حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود که در فرمانداری مرکز مازندران استقرار دارند را مناسب توصیف کرد و اظهارداشت: رسانه ها نیز برای بستر سازی مشارکت گسترده مردم در انتخابات اهتمام کنند و همه ما باید کمک کنیم تا انتخابات در فضایی آرام و سالم با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها