En امروز : 10 فروردین 1403

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری:

حضور زنان در انتخابات به "مشارکت حداکثری" کمک خواهد کرد

کد خبر : 88674 15 آذر 1398فرهنگی
پ

سمیه قاسمی طوسی گفت: حضور زنان شایسته به عنوان کاندیدا، در روز انتخابات موجب تحقق مشارکت حداکثری خواهد شد و به شور و نشاط انتخاباتی کمک خواهد کرد. ‎

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به این که افزایش حضور کاندیدای زن به شور و نشاط انتخاباتی منجر خواهد شد، گفت: کاندیدا شدن زنان به تحقق مشارکت حداکثری کمک خواهد کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مارندران به جامعه زنان استان اشاره و خاطرنشان کرد: از شرق تا غرب مازندران شاهد حضور زنان نخبه و فعالان سیاسی و اجتماعی و چهره های علمی در میان بانوان هستیم و توقع داریم این افراد در انتخابات نامنویسی کنند و خود را در معرض انتخاب بگذارند.

قاسمی طوسی همچنین به ضرورت افزایش نرخ مشارکت اشاره کرد و گفت: حضور زنان شایسته به عنوان کاندیدا، در روز انتخابات موجب تحقق مشارکت حداکثری خواهد شد.

سمیه قاسمی طوسی همچنین گفت: مفهوم توسعه متوازن که مقدمه ضروری برای تحقق توسعه پایدار است به معنای استفاده از همه ظرفیت های استان است و زنان بخش مهم و محوری این ظرفیت هستند و خود نیز باید در این مسیر پیشگام باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همچنین از جامعه زنان استان که حدود 49 درصد آرا را در دستان خود دارند نیز خواست در فرصت سه ماهه باقیمانده تا دوم اسفند و روز رای گیری، گزینه ها را با دقت بررسی کنند و نیروهای متخصص و متعهد را شناسایی کنند تا به هدف اصلی انتخابات و "انتخاب اصلح" برسیم و شاهد شکل گیری مجلسی مقتدر باشیم.

اشتراک گذاری