En امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت روز حسابدار

کد خبر : 88670 15 آذر 1398فرهنگی
پ

به مناسبت 15 آذر ماه، روز حسابدار؛ احمد حسین زادگان، استاندار مازندران طی پیامی؛ فرا رسیدن این روز را به کلیه حسابداران در سراسر استان تبریک گفت و خدمات این قشر را در بخش های مختلف ارزشمند توصیف کرد. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران به شرح ذیل است:

پانزدهم آذر ماه روز حسابدار، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات حسابداران است.  

امروزه حسابداران در شاخه‌های تخصصی مختلف خدمات تخصصی و ارزشمندی را به جامعه ارائه می‌نمایند که انضباط بخشی به اطلاعات گسترده و ایجاد امنیت فکری برای تمامی فعالیت‌ها و عملیات های مالی و پولی شهروندان و فعالان اقتصادی، یکی از این خدمات است.

امیدواریم تلاشهای گسترده و سنگین این قشر که  در حال‌ حاضر بیش از چند میلیون نفر شاغل در کشور دارد و سالانه رقم بالایی از دارایی‌ها و درآمدهای شرکت‌ها و سازمان‌های بخش عمومی و بخش خصوصی توسط اعضای جامعه حسابداران رسمی، حسابرسی می‌شود، بیش از پیش مورد توجه و قدر شناسی قرار گیرد.

نامگذاری این روز نشان از اهمیت و جایگاه متمایز این حرفه در دنیای امروز دارد که گزارش های به موقع و دقیق آنان، مبنای تصمیم گیری های درست وکارآمد درکسب و کار و برخی حوزه های اداری و سازمانی است که با زبان مشترک  حسابداری، رابط تمامی بخش‌ها، مشاغل، فعالیت‌ها و افراد می شوند.

اینجانب ضمن تبریک هشتم ربیع الثانی؛ خجسته سالروز میلاد یازدهمین اختر درخشان آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری (ع) ، 15 آذر؛ روز حسابدار را به همه حسابداران عزیز، صمیمانه تبریک می گویم و از خدمات ارزشمند آنان بویژه در جایگاه های مهم و تعیین کننده، بخش های دولتی و خصوصی قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال؛ برای آنان تندرستی، بهروزی و موفقیت آرزومندم. 

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری